Ny PR-konsulent hos Harbinger

Harbinger byder endnu en erfaren konsulent velkommen i teamet. Mia Christina Greenfort kommer fra en tid som selvstændig og har tidligere arbejdet på både bureau og kundesiden.
Mia Christina Greenfort er sidste skud på stammen i Harbinger Public Relations

Harbinger byder endnu en erfaren konsulent velkommen i teamet. Mia Christina Greenfort kommer fra en tid som selvstændig og har tidligere arbejdet på både bureau og kundesiden.

I alt kommer Mia med 15 års erfaring fra mode- og livstilsbranchen, hvor hun især har beskæftiget sig med B2C-segmentet. Hertil har Mia erfaring fra hotel-, tech-, sundheds-, design- og fødevarebranchen, hvor hun har hjulpet internationale brands med at tilpasse deres PR-strategier til det danske marked og dernæst med at eksekvere dem.

Sociale medier og influencer marketing er vigtige medier for mode- og livsstilsbranchen. Det er således et område, Mia har et godt indblik i og erfaring med at integrere i en samlet PR-strategi. Medierne har haft stor indflydelse på hendes PR-arbejde i livsstilsbranchen, hvor hun ofte har bragt dem i spil sideløbende med det mere traditionelle pressearbejde.

”Jeg er stor tilhænger af at skabe PR-initiativer på tværs af medier og kanaler. Der kommer nogle fantastiske synergier, når man ruller en PR-kampagne ud på flere kanaler på samme tid eller over en periode. Det er absolut et område, jeg glæder mig at arbejde mere med hos Harbinger,” siger Mia Christina Greenfort.

Foruden brugen af sociale medier har Mias mange år i modebranchen lært hende at tænke bredt og ud af boksen, når PR-strategien skal lægges. Det gælder events, salgsaktiviteter, samarbejder mm. En evne som spiller godt sammen med de kompetencer Harbinger Public Relations ellers kan tilbyde.

”I mine tidligere jobs har jeg håndteret alle faser af PR-arbejdet. Lige fra udvikling af PR-strategier til eksekvering. Selvom det er den kreative del i begyndelsen af en strategiudvikling, jeg brænder mest for, kan jeg også godt lide at være hands-on. Der er ikke noget bedre end at levere et godt resultat til kunden,” siger Mia Christina Greenfort.