Endnu mere tyngde til Harbingers omdømmevaretagelse og strategiske virksomhedskommunikation

Harbinger siger velkommen til Susanne Krøgh Rasmussen som associeret partner og føjer endnu en solid kompetence til sit stærke seniorteam
Harbinger styrker yderligere på omdømmevaretagelse og strategisk virksomhedskommunikation med Susanne Krøgh Rasmussensom associeret partner

Med Susanne Krøgh Rasmussen styrker Harbinger Public Relations sine kompetencer inden for virksomhedskommunikation og omdømmevaretagelse yderligere. Susanne kommer med 20 års erfaring bl.a. fra internationale konsulenthuse som PwC, Deloitte, PA Consulting Group og PR-bureauet Hill + Knowlton. Desuden har hun i en årrække undervist i strategisk kommunikation på Copenhagen Business School og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

”Med Susanne forstærker vi vores i forvejen stærke seniorteam inden for strategisk virksomhedskommunikation. Vi oplever, at vores kunder på tværs af erhvervslivet i stigende grad efterspørger kvalificeret sparring om, hvordan de bedst arbejder med deres fortælling og omdømme og sikrer sig taletid på deres forretningskritiske agendaer både internt og eksternt.”
Malene M. Jauer
Direktør i Harbinger

Som en del af First Chair Group har Harbinger adgang til et erfarent korps af rådgivere inden for digital markedsføring, branding, sociale medier, ledelsesrådgivning, rekruttering og events. Det åbner for et bredt samarbejde på tværs af fagligheder.

”Jeg glæder mig til samarbejdet med Harbinger og hele FCG-koncernen. Corona-pandemien har vendt op og ned på mange virksomheders markeder, forretningsmodeller og samarbejdsmetoder. Derfor er der brug for at gentænke strategier og kommunikationstilgange, så de afspejler en ny virkelighed og understøtter den fortsatte vækst,” siger Susanne Krøgh Rasmussen.