Danish Digital Awards vælger to FCG-profiler til 2023 juryen

Danish Digital Awards vælger to FCG-profiler til 2023 juryen

Danmarks største pris for digital markedsføring og kommunikation, Danish Digital Award har valgt Malene Jauer CEO i Harbinger og Thomas Søby Eskildsen CCO i Envision til deres 2023 jury. Danish Digital Award, der så dagens lys i marts 2015 har fokus på det digitale håndværk og hylder Danmarks bedste digitale virksomheder, organisationer og kampagner.

Den digitale thought leader Kim Jong Andersen og Dansk Markedsføring står bag Danmarks største digitale prisuddeling, Danish Digital Award. Danish Digital Award har til formål at præmiere og synliggøre Danmarks mest inspirerende, effektive og veludførte digitale arbejde, der udvikler eller understøtter en virksomheds forretningsaktiviteter.

Prisuddelingen der er arrangeret af Dansk Markedsføring, som repræsenterer annoncører, der tegner sig for den kolossale vækst af arbejde udført inden for digital marketing, forretningsudvikling og kommunikation.

Malene Jauer er blevet valgt til juryen, der arbejder med kampagner inden for Public Sector og Government. Denne kategori vurderer digitalt fødte projekter og løsninger, der går forrest, øger vores frihed, sikrer en bedre offentlig service og giver en ‘wow’ effekt. Kategorien belønner de modige og digitalt tænkende ledere og medarbejdere, der lykkes med at gøre den gode idé til virkelighed og værdi for borgere og virksomheder.

 

En veleksekveret offentlig kampagne kan flytte hele det danske samfund ind i en helt ny æra og er derfor en virkelig vigtig kategori. Jeg glæder mig meget til at se de indsendte kampagner og det høje niveau af kreativitet og ekspertise i eksekveringen, der skubber Danmark og dermed os allesammen fremad.
Malene Jauer
CEO

Thomas Søby Eskildsen er blevet valgt til juryen der skal vurdere marketing automation projekter. Kategorien hædrer dem, der er lykkes med at skabe en sammenhængende orkestrering af kundeoplevelsen på tværs af kanaler og kontaktpunkter. Thomas Søby Eskildsen, som er ekspert i aktivering af kunde- som forretningsindsigt skal sammen med den øvrige jury vurdere de indkomne kampagners anvendelse af data og teknologi og ikke mindst den organisatoriske forankring.

I dag, mere end på noget andet tidspunkt i verdenshistorien er det vigtigt at kundeoplevelsen er kreativ, sammenhængende og autentisk. Derfor er integreret kommunikation på tværs af alle platforme, men specifikt digitale platforme, utrolig vigtigt- for det er i det digitale, vi i dag oftest møder kunderne. Jeg ser meget frem til at se og vurdere de bedste danske løsninger i samarbejde med resten af juryen.
Thomas Søby Eskildsen
CCO i Envision

Danish Digital Awards har i år 17 kategorier som præmieres ved prisuddelingen den 2. maj 2023.
Læs mere om Danish Digital Awards her.


OM FCG
XX